Typotusta tulee muute sit ja paljo olemaan, ja muita virheit. ja niitä on jo paljo nytki, mutta ennenkuin alatte harrastaa pilkunussintaa, ni laskekaa kymmenee ja totekaa että etsä siihen kuole vaikka pari virhettä siellä täällä oiski. Tai jos kuolet, niin sitten voi olla parempi jättää tän blogi lukemine väliin, koska mä en todellakaa jaksa alkaa miettimään sen enempää miten kirjotan ja onko virheit vai ei :D

Koska mä olen mä ja typottaminen ja muuten sekavasti kirjottaminen on osa mua ja mun persoonallisuutta. Tietysti välillä saa ja on hyväkin huomauttaa jos jossain tekstissä on paljonkin virheitä, jotta teksti on edes jotenkin suht helposti luettavaa, ilman että tarvitsee joka toisen sanan kohdal miettii mitä helvettiä tuo tarkottaa. Eikä kaikki ole edes oikeasti typoja, koska en kirjoita mitää kirjakielt, kirjotan niinku puhunki, jote myös osa sanoista menettävät viimese kirjaimesa. Mutta sen te varmaan oletteki jo huomannu ja tottuneet siihe, tai sit menettäneet toivonne että asialle vois tehä jotai <3

Kiitos ymmärryksest :)

Terveisin ZebeZuzi