Tuli tuossa sitten oltua kaverin synde naamiaisilla, oli erikivaa. Kaikenlaisii kaheleita päästetäänki avohoitoon, tai ainaki siltä varmaa näytti muide mielestä =D Mä olin aika tylsästi pukeutunu ja olin pelkkä räppäri. Mutta oli mulla ainaki kuumaa seuraa ;)

Poliisin ja jumppatädin välissä on räppärin hyvä olla. Kaupunkilla ihmiset vähän kyllä katteli ku pyörittiin noin kahdenkymmene erillaisiin asuisiin pukeutuneessa ryhmässä, ja tietty ku käytiin kirvatsis, ni piti ulkopuolisii ihmisii vähän kiusia erillaisilla tavoilla. Mutta siitä ei sen enempää =P Seuraavat kemut oiski sitten juhannuksen jälkeen sunnuntaina!! Sillo on isot 44v naamajaiset, jolloin synttärisankarit (eli minä ja kaiffari) mennään vähän irstaammalla teemalla. Kuvia mahdollisesti niistäki tulossa siis joskus.

Tottakai räppärillä kuulu olla blinggiii ja siis perus blingit on iha tylsii, joten pistetään disco kaulaa ni on aina bartytime, etenki ku kädessä neljä kelloo joista jokane eri ajas. =D

Palloja palloja palloja =D

Tänään pitäis jaksaa jossain vaihees skarpata yhtiin kaverin naamiaisiin, mutta voi olla että ne jää väliin, eihän sitä muuten kohta kehtaa enää kaupunkilla liikkuua normaalisti yhtään...

Pitäs vissii siivota, onks vapaaehtosii auttajii? Ei jaksa ite... Etenkää ku naapurikämpässä porataan seinää jo toista päivää taukoomatta, koskakohan ne mahtaa tulla läpi asti? Pitäiskö keittää kahvit valmiiks ja hakee kaupasta pullaa kostutettavaks.